Kass bild...


... Men ville bara få en bild på håret!

Har numera nästan alltid håret uppsatt. Det är så jäkla "långt" i nacken, känns nästan som hockeyfrilla varning. Så idag tog jag i lite Tigis Curls Rock Amplifier för att få lite mer struktur i håret. Mitt hår är annars så jäkla mjukt, så det lixom "rinner" ur alla typer av uppsättningar. Efter att jag kletat i lite Tigis och blåst håret så tog jag några nålar och satte upp hockey-frilla-håret, och ett liten hårklämma på det.

Kommer definitivt göra den här frisyren flera gånger! Orkar inte hålla på och platta och grejjer varje dag. Eller inte nu när håret ser ut som det gör i alla fall..

Men som tur är ska jag klippa mig på tisdag!! Vet dock inte alls hur...



Efter jobbet idag ska jag som sagt träna, sen blir det att åka hem och duscha och göra sig iordning fort som faen för sen är det middag och drinks med Jossan :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0