I keep dancing on my own


Jag kan flyga, jag är inte rädd. Jag kan flyga, jag är inte rädd. Jag kan flyga, jag är inte rädd. Jag kan flyga...

Lite så känner jag. Det senaste två åren har varit otroligt tuffa för mig, jag har fått kämpa, jag har gråtit, jag har varit förbannad, ledsen och besviken. Men de här två jobbiga åren har fört med sig något bra - j a g  h a r  h i t t a t  m i g  s j ä l v . Så bra som jag mår idag, har jag inte mått på länge. På väldigt länge. Det är bara det att jag själv inte vågat inse att jag inte mått bra. Jag har varit blind för så mycket. Jag har inte vågat se och jag har inte vågat ta tag i det.

Att äntligen känna sig levande är helt fantastiskt. Att känna hur självförtroende och självkänsa öka är helt underbart. Jag vet att jag idag är stark i mig själv, jag vet att jag orkar, och jag vet att jag är lycklig. Det är det som räknas och det är väl det man ska sträva efter att finna i livet?  L y c k a ?

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Härligt Johanna! Är väldigt glad för din skull!!! Du förtjänar all lycka. Kramar

2010-07-05 @ 10:40:18
Postat av: Sanna

Vad roligt vännen! Du om någon förtjänar att vara lycklig, så mycket som du varit med om och kämpat dig egenom!

2010-07-05 @ 13:20:26
Postat av: Anonym

Lycka är absolut det man ska sträva efter i livet..

2010-07-05 @ 15:05:00
Postat av: terese

för att nå framgång måste man möta motgång!!! å de e ju precis va du gjort.. skönt å höra att du är lycklig!!!!!

2010-07-05 @ 19:59:46
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0