Hur man INTE ska ragga...


I helgen var jag på Ljusterö, och i lördags var vi ute på en sjökrog och käkade middag. Efter middagen förflyttade vi oss till en lounge del där vi drack lite vin och hade det trevligt. På sjökrogen mötte jag Leslie. Leslie var från stockholm. Det här är det som hände :

En kille kommer och sätter sig på armstödet på min fåtölj. Han har ett ölglas i handen och han är rätt onykter.

"-Hej, Jag heter Leslie, vad heter du?" Säger han och sträcker fram handen.
"- Johanna heter jag.." Måttligt intresserad..
"- Så Johanna, vart är du ifrån?"
"- Från Stockholm.."
"- Jag med!!"
Säger han i falsett samtidigt som han vinglar med sitt fulla ölglas.
"- Du Leslie, den där ölen, ska du spilla den så spill den på andra sidan och inte på mig.."

Kan ni gissa vad som hände typ två minuter senare? Jag får hans öl i knät, varav han springer upp, hämtar servetter och börja torka bort ölen från mitt högra lår! Bra gjort killen, jag är fast...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, underbart att du fastnade på den kroken ;-)



Mindre roligt att få öl över sig..

2010-07-13 @ 09:23:53
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Ponyo

Aldrig kul att få fulla, odrägliga människor efter sig. Hoppas du blev av med honom efter öl-incidenten.

2010-07-14 @ 23:00:32
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0