Godmorgon måndag!


Och godmorgon molniga måndag! Men jag har förhoppningar om att vädret blir bättre, jag håller tummarna för jag vill ju ligga på balkongen och lapa sol efter jobbet! Idag blir det ett lunchpass - BodyPump - och jag längtar verkligen! Jag och en kollega har bestämt att vi fram tills semester ska träna minst tre gånger i veckan, så höst 2010, here I come, haha!

Efter jobbet vill jag ju hinna sola, om vädret tillåter vill säga. Men jag vill även hinna svänga förbi Täby Centrum för att se om det finns något roligt i shoppingväg, sen så åker min kompis Jossan till Grekland imorgon och blir borta i två veckor, så henne vill jag hinna träffa oxå... Dygnet har helt klart alldeles för få timmar...

Hoppas att ni mår bra, och att ni har semester?? Min semester börjar inte förrens om typ fem veckor, men jag är inte bitter, inte alls ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0