@ WORK


Sitter just nu och mumsar på en banan och väntar på att klocka ska bli 17:30.
Då ska jag dra mig iväg till Sats för ett Shape-pass. Det första passet efter jul så det ska bli mycket intressant :)

Kör mycket på glasögon nu då jag knappt har några fransar kvar på ögonen. Och lösögonfransarna såg inte så fräscha ut efter att ha använt dem X-antal gånger.. Så fram tills jag köpt nya blir det glasögon.. Igår hade jag även rött läppstift, då var jag cool! Såg lite ut som en rocker med svart topp, slitna jeans och stövlar med nitar, haha!


Kommentarer
Postat av: Dante

Snyggt med glasögon. Det passar dig.

Rockerstilen är alltid inne. Rocken dör aldrig ju...hehe

2010-01-07 @ 23:06:17
URL: http://dante.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0