What a feeling...


Håret i toffs OCH luggfläta!

Flät-takterna sitter i minsann. Jag hade o o o o f t a flätor tidigare - innan jag tappade allt hår. Luggflätor, inbakad och utbakad fläta, en stor, eller två längst sidorna. Jag sov ofta i flätor för att få lite lockar och volym. Nu tror min frisör inte att jag kommer att behöva göra det i framtiden, för håret har ett jäkla självfall tydligen :)

Men vilken jäkla känsla det är att få sätta upp håret i en tofs och verkligen spänna åt den så att man verkligen känner att man har hår, haha! Det är en märklig känsla det där. Just nu minns jag knappt hur det var att vara skallig. Helt stört egentligen hur anpassningsbar man är, eller hur lätt man förtränger?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vilken känsla det måste vara! Du har verkligen fått långt hår nu, det syns mycket när du har håret i tofs :)

2010-01-26 @ 08:06:04
Postat av: JohannaMariaMs

ja, det är verkligen "what a feeling.." " ;)

2010-01-26 @ 10:13:53
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag förstår precis hur de känner!! När jag insåg att jag kunde ha luggfläta tror jag att jag hade det hela veckan.... Det är en grym känsla!

2010-01-26 @ 11:19:17
Postat av: JohannaMariaMs

Marie - Toffsen vet jag att jag kommer att ha ofta i alla fall, haha! Framför allt när jag tränar och håret har en tensend att lägga sig precis framför ögonen :p

2010-01-26 @ 12:24:50
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Emmelie Persson

Du passar jätte bra i fläta! Jag förstår bara inte hur man får till en inbakad, har försökt länge. Skulle verkligen vilja kunna göra sånna flätor i luggen :), får fortsätta öva helt enkelt. Super fint!

2010-01-26 @ 20:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0