Veckan som kommer!


Veckan kommer att innehålla mycket rolig träning!
Ska som jag skrivit prova på ett nytt pass på tisdag! Ska bli jätteroligt + att det är grym träning för hela kroppen ; smidighet, bålstyrka, insida lår osv osv :)

Måndag : Shapepass
Tisdag : Poledancing
Onsdag :
Spining
Torsdag :
Gymma
Fredag :
Ev lunchpass (Shape)
Lördag :
Ledig
Söndag :
Ledig

Japp, passet på tisdag är ett poledancing-pass! Jag och en kompis pratade om det för ett tag sen, att vi var sugna på att prova på det. Så på tisdag 18:30 smäller det :) Då kommer otroligt smidiga jag att slänga mig runt stången, hahah!!

Nu ska jag kura ner mig i sängen och kolla på Twilight - igen. Behöver lite alla-killar-är-inte-skit och alla-killar-faktiskt-inte-ute-efter-att-ligga filmer,haha! Önskar er alla en mysig söndagskväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fattar vad du menar med det sisnämnda haha ;)

men det låter jättekul med en sån träning, men vart tränar du, på sats elr? finns ju inte såna pass överallt så att säga :P

Ha en fortsatt mysig söndagskväll! :)

2010-01-10 @ 20:36:22
Postat av: JohannaMariaMs

Njaa, det är inte på sats :p Det är ett ställe i stan som verkar riktigt bra! Så vi får se om jag blir fast eller inte :)



KRAM

2010-01-10 @ 21:30:28
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0