Tummen upp för mig


Ibland vet jag inte vad jag tänker med..

Igår var planen för denna dag att gymma, skulle satsa på kondition och bålövningar. Men sen så blev jag sugen på att simma igen, blev så härligt trött sist. Men sen insåg jag ju att jag inte hade någon bikiniunderdel. Blev skitförbannad. Blev ännu mer förbannad när jag insåg att det inte gick något pass på Sats som passar in med när sista bussen hem går. Så jag går till jobbet allmänt bitter och sur.

Kommer till jobbet och är ännu mer grinig, för då kom jag på att planen från början var att gymma ochskulle då utan problem hinna med sista bussen. Ibland blir jag så stolt över mig själv. Ännu mera stolt blir jag när jag varit jäkligt sliten under dagen, är trött och grinig och verkligen känner för att träna. Det kommer säkert sluta med att jag går ner till ICA, köper en påse chips, eventuellt med dipp oxå, för att sen lägga mig och badet och svulla och tycka synd om mig själv för att jag ibland är så jäkla puckad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns inget bättre än att träna när man känenr sig på dåligt humör :)

2010-01-15 @ 10:15:49
Postat av: Sanna

Blev det något svullande? ;)

2010-01-15 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0