T i s d a g


Sitter på jobbet och väntar på att bussen ska gå!

Ska svänga förbi Täby Centrum  och hämta ut badkläder som jag beställde från HM i förra veckan. Jag hoppas verkligen att de sitter bra, för tanken är ju att jag ska simma idag och jag har inga andra badkläder med mig, haha!

Var även och hämtade ut kontanter idag. Känner att jag måste ha bättre koll på hur mycket pengar jag gör av med. I dagsläget drar jag kortet hela tiden, även på små summor som man inte tänker på, men som ordspråket säger "Många bäckar små..." Så nu är nya policyn att ta ut en summa pengar varje söndag som jag sen ska klara mig på hela veckan ut! Måste säga att jag känner mig väldigt optimistisk över det hela! Dock har redan 500 :- av den summan försvunnit åt massage och mina badkläder, men då gäller det bara att snåla resten av veckan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0