Slutkörd...


Tänk vad lite värme kan göra för en kall, frusen och smått deppig själ.
Jag solade i 20 minuter och det var 20 minuter av ren njutning. Jag solar extremt sällan, men kände idag att kroppen behövde värme. Och efter värmen behövde den träning. Så det blev 30 minuter i motionslängan oxå. Blev både bröst och crawl! Kände verkligen hur det tog i hela kroppen.. Men imorgon är det dags igen - SPINNING!!

Visste ni förresten att jag tränade simmning när jag var yngre? Tävlade lite oxå och det gick bra för mig. Fram tills jag var tvungen att tävla med de som var 3-4 år äldre än mig, då torskade jag med nästan en hel längd och slutade efter det att tävla :p

 

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och läsa. Har även försökt få tag på hyresvärden idag men det är ingen som svarar... Får försöka imorgon igen. GODNATT FINA LÄSARE och tack för ert stöd och era tips ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0