Måndagen den 11/1 2010


Godmorgon vänner!

Sov som en stock inatt och vaknade en minut innan klockan skulle ringa, sen låg jag och drog mig i en minut eller två innan jag gick upp och hoppade in i duschen. Jag duschar alltid på morgonen innan jag ska till jobbet. Måste alltid blöta håret och föna det för att det ska se okej ut. Sen duschar jag iof alltid innan jag går och lägger mig oxå, haha! Älskar att duscha, bada, simma :)

Idag på schemat står ett Shape-pass på Sats. Ska bli riktigt skönt.. Har faktiskt saknat att träna, har ju inte blivit några pass under julen, så jag gick på mitt första efter uppehållet i torsdags.. Så, passet idag är efterlängtat :)

Förresten, har ni gett några nyårslöften? Jag har inte avgett några alls. Utan kanske förhoppningar och förväntningar kanske :) Typ fortsätta träna, må bra i mig själv och hitta mig själv. Trivas med att vara själv och uppskatta att faktiskt vara det :) Det är mina förhoppningar av 2010!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är det där "löftet" att sätta igång med träningen igen.. och att äta nyttigt, plugga ordentligt.. Men iofs bör man kanske inte se det som ett löfte utan snarare en förväntning och förhoppning som du säger. En investering i sig själv som person :)

2010-01-11 @ 10:56:35
Postat av: Sandra

Hejhopp! Tack, det är spännande med bebis :) Vad jag hört ska man inte lämna bort hunden i början för ju tidigare barnet får vara med "hundhår" eller vad man ska säga ju mer blir deras små kroppar att tåla detta. Vi hoppas verkligen inte att den lilla bebisen blir allergisk, för ja, Sigge är ju också vår lilla bebis fast han blir två snart ^^.



Apropå nyårslöfte har jag ett för mig själv och det är att skaffa mer självdiciplin vad gäller skolan. Jag har alltid varit en som sitter i sista sekunden med arbeten osv, jag vill bli bättre på det! KRAM!

2010-01-11 @ 14:12:25
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0