Inte Hedda, men Frida!


Hedda fick lämna återbud till vår dejt ikväll.
Hon skulle tydligen vara chaufför åt sin kusin, eller något. Så istället ska jag träffa en väldigt ny vän som jag tycker väldigt bra om, nämligen Frida! Jag har träffat henne via Stephi och den sista tiden har vi tre umgåtts rätt mycket, bland annat på nyår och sen i tordags!

Så jag tar med mig en flarra vin till henne, hon skulle bjuda på rom och cola sa hon! HAHA hell yeah! Jag som hatar rom! Så får vi se vad kvällen tar oss sen!!

Ikväll ser jag nästan ut så här (gammal bild).. Röda läppar, svart eyeliner och fransarna! Och så har ansiktet fått lite solpuder för att jag är en riktig blekvis!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Kram

2010-01-23 @ 18:50:06
URL: http://www.skruttan.net
Postat av: GELICA <3

Söt blogg , fin design ! :) Kraaaaam

2010-01-23 @ 21:16:23
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0