Huvudvärk


Under morgonen, förmiddagen och eftermiddagen har huvudet dunkat satan. Det kan ha att göra med den alkohol som intogs igår. Men det jag inte fattar är att det blev inte såå mycket alkohol, plus att jag var duktig och drack varannan vatten. Typ. Innan jag gick och la mig så drack jag även ett stort glas vatten. Trots det vaknar jag grymt bakis och med ett sprängande huvud. Då har jag även hållt mig enbart till vin. Kanske ska köpa hem Resorb.. Funkar det? Det lär ju behövas till nästa helg då Häss har inflyttningsfest :)

Kommentarer
Postat av: julia

jag tycker att resorb funkar i alla fall och även bakis-tabletterna som finns.

2010-01-31 @ 20:27:30
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Nathalia

Hej gumman!

Ängligen kom jag in på din blogg. Den har varit låst förut.. Läsde att du och P j är ihopp längre vad hände? Behöver ej svara om d ej vill.

Vad fin du är i håret vergligen kul att se hur mycket det växt ut.

Kram till dig från mig..

2010-01-31 @ 21:20:43
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/
Postat av: Anne

Hej!

Japp, Resorb funkar =)

Brukar ta 2 brustabl om jag druckit för mkt och man mår så mkt bättre dagen efter trots att man druckit mkt el mer än vanligt.. Har också märkt att om jag ätit lite chips o godis, så har även det hjälpt mot bakis, då får man ju i sig salter o socker...som kroppen behöver vid uttorkning..



Ha en bra dag!



Kramis

2010-02-01 @ 10:48:42
Postat av: JohannaMariaMs

Anne - Jag äter ALLTID chips när jag kommer hem efter en utekväll oavsett vilken tid det är :D Och om det finns hemma, haha! Då brukar jag må lite bättre i alla fall! Men jag ska absolut ta och köpa mig resorb, för det finns inget värre än att vakna dagen efter och vara bakis... Hela gårdgen var jag typ sängliggande :s haha



KRAM

2010-02-01 @ 11:03:19
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: julia

tycker verkligen du ska införskaffa nån av tabletterna.

jo tack, förkylningen är på bättringsvägen, så det är skönt. hoppas allt är bra själv.

kram

2010-02-01 @ 19:18:25
URL: http://julialulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0