Hos Stephi...


...Och dricker vin. Just nu pratar hon i telefon med hennes pojkvän Micke. Han frågade nyss om han skulle fixa ett ligg till mig! HAHA!! Han är så jäkla skön den killen!!

Men men, utan ligg eller inte, så har jag en jättemysig kväll! Har pratat en massor och till och med gråtit en del. Jag har gråtit över Patric och mitt förhållande. Över att det faktiskt är jobbigt. Men väldigt nyttigt och lärorikt. På sista tiden har ja börjat reflektera en massor över just massor. Det var skönt att gråta idag. Stephi betyder väldigt mycket för mig, hon är min psykolog och framkallar lätt massor av känslor hos mig, bra känslor! Jag tycker om henne helt enkelt :)

Haha, kan säkert utveckla det här inlägget under morgondagen kanske. Just nu försöker jag stresskriva under tiden Stephi pratar, haha! Och nu har hon pratat färdigt...

Ha en underbar onsdagskväll sötaste ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag unnar dig detta! Att kunna prata och grtåa inför en vän, det är bomull för själen..

2010-01-20 @ 21:32:44
Postat av: Linda Karlsson

Gråta är bra härligt och lättande ibland....go girl!

2010-01-21 @ 11:01:28
URL: http://systerlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0