Det är något som man verkligen vet...


Den 25:e SMÄLLER DET!!


Lönen då alltså :) Den är efterlängtad! Under förra veckan gjorde jag en excellfil över hur mycker räkningar jag har, hur mycket jag ska spara och hur mycket jag får göra av med varje vecka. Får se hur det går, har nämligen bokat in en tid för klipp och sling nästa vecka, haha!

Annars har det varit en typisk måndag.
Vaknar skittrött och allmänt otaggad för att behöva gå till jobbet. Kom till jobbet och insåg att man faktiskt har jäkligt roligt ändå.  Har även tränat idag, ett Shape-pass. Imorgon står simmning och solning på schemat. På onsdag spinning, torsdag nada och ett lunchpass -Shape på fredag!

Hur är det med er annars?
Märker att läsarantalet har ökat under den 2 veckor långa period den varit upplåst. Välkommna nya men framför allt säkert gamla läsare som hittat tillbaka?


Kommentarer
Postat av: josephine

Hej!



Jag är en gammal som hittat tillbaka :) Va bortrest när du låste den och sen har livet gått i sån fart så man glömt allt vad bloggar är.

Kul att få följa dig igen. Blir så positiv nu när du skriver om ditt hår, jag tappade mitt för någon vecka sen och går och väntar på peruk. Varför skaffade du aldrig en peruk?



Kram

2010-01-26 @ 09:13:50
Postat av: JohannaMariaMs

Vad roligt att du hittade tillbaka :)



Jag hade en peruk men den använde jag bara ett fåtal tillfällen, på en kryssning och ett restaurangbesök bland annat. Jag trivdes helt enkelt inte i den, kändes bara fel.



Jag vet ju inte vilken sjukdom du har, men jag antar cancer? Hur många och vilka behandlingar är det tänkt att du ska få? KRAM

2010-01-26 @ 10:13:09
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Hej. Jag har också hittat tillbaka. Ville inte "snoka" i ditt liv när du låste bloggen men är glad att du verkar må bra och skriver igen. Nu är du som favorit igen... Kram. Ulrica

2010-01-26 @ 15:41:27
URL: http://ulricasboxofchocolate.blogspot.com
Postat av: Rosanna

Ville bara lämna en kommentar och berätta hur GLAD jag är över att bloggen är öppnad igen! Jag var oxå bortrest under perioden du låste bloggen. Förstå min förtvivlan när jag inte längre kunde läsa din underbara blogg! Har de senaste dagarna sträcktläst de senaste månaderna och föundras över dig! Du är en helt fantastisk människa. Allt det jobbiga du varit med om / är med om kommer att forma dig och göra dig till en ännu mer fantasikt människa!



Massor av kramar till dig från lilla mig :D

2010-01-26 @ 16:17:12
Postat av: josephine

Hej Johanna!



Jag har faktiskt inte cancer utan har en kronisk tarmsjukdom som för närvarande ger mig en hel massa besvär. Mitt hår började plötsligt trilla av och dom vet inte om det beror på min starka medicin eller om det är för att kroppen är totalt slut och bryr sig inte om att skicka näring till håret. Fick hem 4 nya sjalar som jag har beställt så nu har man lite ombyte, trivs med mina sjalar och är nervös över att jag inte kommer använda min peruk så ofta men vill iaf ha möjligheten till att ha "hår"



Finns många knasiga sjukdomar där ute som bara lever sitt egna liv i våra kroppar.



/ Jossan

2010-01-26 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0