Hemma!


Japp. Efter en timmes bussresa från Åre till Östersund, en timmes väntan i Östersund och en timmes flygresa från Östersund. Sen bussresa till jobbet, från jobbet åkte jag med Carro. Vi gjorde ett pitstop på Willys och köpte ostbågar och cola :p. Jag har försökt få tag på riktig cola under helgen men överallt serverades det bara pepsi.. WHY?!

Jag har haft en helt fantastisk helg, underbart väder, roliga upplevelser, roliga kollegor. Fantastiska kollegor helt enkelt!

Partytåget upp till Åre


Spa-avdelningen på Copperhill Mountain Lodge



Poolen



Zipline..


Afterski :)


Tre tjejer delar badrum ;)



Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka härliga bilder:D Åkte du den svarta banan på zipline som jag kommenterade för flera veckor sedan? Verkar som du hade roligt i Åre och där är verkligen fint både på sommaren och vintern:)

2010-02-15 @ 21:22:41
Postat av: Kajsa

Ser underbart ut! :) Kramar

2010-02-15 @ 21:25:05
Postat av: JohannaMariaMs

Hanna - Nej, jag åkte den gröna banan, hade velat åka den svarta, men det var skitcoolt i alla fall! Jag vill tillbaka! Kajsa - Hur har det gått för dig vännen? Tänker på dig.,

2010-02-15 @ 22:31:37
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0