Hej vänner!


Hur är läget?

Med mig är det bara bra.. Sitter just nu i brorsans rum och fixar över partymusik till Ipoden. Lyssnar på musik som spelades mycket "förr" när jag var ute, det vill säga när jag var typ 18 bast (shit vad gammal jag känner mig nu...) På torsdag går nämligen tåget upp mot Åre, och konferans med jobbet. Väl där ska vi konferansa, åka Zipeline och afterskia :p

Bjuder på lite bilder från i lördags - hemma hos Häss! Jag kom dit efter träningspasset Sats höll i Globen, sen köpte vi hem mat och satt och käkade och snackade, och flummade en hel del :p Sen kom det över ett gäng 18-åringa tjejer (då kände jag mig v e e e r k l i g e n  gammal!!) som Häss ville ragga lite på, haha!!

Vid 00.00-tiden drog vi vidare till Cafèt, där var det helt ok. Men gillar inte riktigt folket där, det är lite för mycket drinkluder (får man kalla dem så?) och mycket överklassdregg, men jag dansade och hade kul ändå, haha!

Vi kom hem runt 04:30-tiden efter att ha stannat vid korvmojen precis nedanför! Juste, påväg hem från Cafèt så bestämmer sig Häss för att han ska ringa till Stephi. Klockan är då runt 04.00. Självklart så svarar hon inte, så han börjar snacka om hur dålig hon är som aldrig svarar och bla,bla, bla. Hur som, tillslut kommer vi hem och hoppar i säng. Men vi hinner inte sova så länge innan Häss alarmklocka börjar tjuta, jag springer fort som fan upp för att stänga av skiten, men måste ha kommit åt en snoozeknapp. För sen ringde klockjäveln var 5:e minut. Inte nog med det. När klockan var runt 08 så bestämmer sig Stephi för att hämnas Häss samtal... Men det gjorde inte så mycket...


... För hon och Micke kom över sen och gjorde frukost till oss - PANNKAKOR! :)



Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Låter som en trevlig kväll! :) Såg jättegott ut med pannkakor! :)

2010-02-09 @ 23:23:33
URL: http://www.skruttan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0