Baakaaa bröööd.


Ligger i sängen och försöker att sova, men jag har en granne som har fest och det hörs kan jag säga.. Dock hoppas jag att det inte är någon hemmafest utan att de faktisk pallrar sig iväg ut snart, jag är trött, haha! Dock passar jag på att kolla igenom mina olika arkiv, och nu har jag läst igenom hela arkivet "Mat och recept" och inser hur mycket jag saknar att laga mat och baka. Jag minns hur pysslig jag var förrut och kunde lätt slänga ihop en mycket god måltid på rester eller på det jag bara hade hemma.

Nu vet jag att min kyl och frys knappast är så välfylld som den tidigare år varit, men det kommer den att bli. Sakta men säkert kommer jag att fylla upp skafferiet med olika mjölsorter och bakprodukter, kyl och frys kommer att fyllas med matvaror och ingredienser!

Jag vill baka massa bröd, bland annat "Mammas bröd",  Filmjölkbrödet" och "Rostat bröd"...





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0