Örhängen


Jag har fem hål i öronen, till vardags (eller alltid snarare) brukar jag ha antingen pärlor eller ett par glittrande stenar i tre av hålen.  I de andra hålen brukar jag använda örhängena på bilden.

Men. Förra veckan hade jag på mig örhänget längst till vänster. När jag sen kom hem efter att ha varit och handlat mat så inser jag att jag bara har  E T T  örhänge på mig! Jag har alltså tappat det andra någonstans antingen i centrum eller påvägen hem.

I torsdags hade jag på mig örhänget i mitten. Jag var hemma hos mamma och pappa när helt plötsligt "bladet" som ska hänga till vänster på örhänget ramlar ner på golvet, sen hittade jag det inte igen!!

Örhänget till höger har helt tappat sin kompis, vet dock inte vart... Mest troligt är att det kommit bort i flytten. Mina tre favoritörfängen borta inom loppet av en vecka. Shit funny.


Kommentarer
Postat av: Ponyo

Usch så trist! Hoppas att du får fina nya örhängen av tomten i julklapp då. :)

2010-12-22 @ 11:48:02
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Helena A

Usch va trist! Jag lyckades tappa min ena tumvante i skinn lagom till att det blev skitkallt ute! Så nu får jag ha dubbla stickade vantar för att inte förfrysa :-(



Men iaf, hoppas att du får en riktigt härlig jul och ett gott nytt år!



Kram!

2010-12-22 @ 12:34:17
Postat av: JohannaMariaMs

Snacka om otur! Skinnhandskar brukar ju heller inte vara det billigasta att köpa..



Imorse var det så kallt så snoret i näsan typ frös fast, helt galet kallt! =)



Hoppas att du får en jättemysig jul du med!

2010-12-22 @ 12:49:27
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hatar att tappa örhängen! Senast tappade jag ett som jag köpt i Peru och bara var såååå snyggt. Fy vad irriterad jag blev, får åka dit och köpa ett nytt par nästa år ;o)

På tal om skitkallt, det är närmare -30 där vi spenderar julen nu. Hurv! Endast hunden (lapphund) är lycklig i kylan.

2010-12-22 @ 13:05:54
Postat av: JohannaMariaMs

Herregud, -30!! Här håller jag på att förfrysa näsan i "bara" -17 ;)



Ps, ett tappat örhänge är en utmärkt ursäkt för att åka utomlands! Jag hade ett par apfina Chanel örhängen som köptes i Side, Turkiet... Jag kanske ska åka dit på semester i sommar och köpa nya? ;)



Kram och GOD JUL!!

2010-12-22 @ 14:01:15
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du måste absolut åka dit och leta efter ett par nya! Det kan ju inte finnas några likadana på något annat ställe liksom... ;o)



Hoppas du får en superfin jul! Kram

2010-12-23 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0