Installerad och klar?


Ja ni vänner, nu är jag installerad i lägenheten!

Eller installerad och installerad. Det är lådor precis överallt och jag har insett hur mycket saker jag faktiskt måste köpa! Jag var och handlade med min kära mor igår och den notan hamnade på den nätta summan av 1000 kronor. Inte så mycket kanske ni tycker, men för typ ett paket köttfärs, ägg, lite grönsaker, olja, krossade tomater, marmelad, mozarella och grönmögelost så är det  j ä ä ä v l i g t  mycket!

Okej, jag köpte även massa annat nödvändigt, typ diskmedel och disktrasa, torkställning och en sopkvast med mera, med mera.

img_1042 (MMS)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lycka till i nya lägenheten! Förstår om det känns toppen! Fira med en mojito vet ja! Kramar

2010-12-10 @ 15:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0