Hemmamys är bomull för själen.


Hej vänner!

Min helg har varit så jäkla härlig! Middag med vänner i fredags, igår hemmamys och idag en lååång sovmorgon (som igår, haha) och snart ska jag pallra mig hem till mami och papi för att möta upp syskon och syskonbarn för att klä julgranen och sen äta middag tillsammans :)

Men annars sitter jag bänkad i soffan, vilket jag gjort större delen av helgen, haha! Men det har verkligen behövts! Har den senaste veckan insett hur stressad jag varit över lägenhet och flytt. Men tack vare lugna helger antingen själv, med vänner eller familj så har nu stressen lagt sig och jag mår just nu toppen :)



Vad tycker ni om min filt då? Typ mjukt "sammet" på ena sidan och fluffigt härligt ludd på andra! Så jäkla mysig filt, och varm! Jag diggar den skarp, framför allt för den billiga summan 199:-


Kommentarer
Postat av: Camilla

Mysig filt! Fast jag skulle aldrig kunna ha något med vitt ludd på eftersom jag verkar rikta in mig på att fläcka ner just vita saker... =/

2010-12-19 @ 21:15:51
Postat av: JohannaMariaMs

Kan meddela att det är lite riskabelt för mig med då jag saknar både köksbord och vardagsrumsbord, vilket betyder att alla mina mål äts i soffan, med filten på mig ;)

2010-12-20 @ 06:57:02
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Christina

Härlig filt. Har en likadan fast mörkblå på ena sidan. Enda negativa är att den ska kemtvättas... Inget spill alltså ;-)

2010-12-21 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0