Band Of Brothers


Godmorgon bloggen!

Jag har startat morgonen med att se ett avsnitt av favvoserien "Band Of Brothers" och käkat rostade mackor och varm choklad, en helt okej morgon med andra ord :) Jag är helt såld på Band of Brothers, den är så jäkla bra! Har man börjat se första avsnittet vill man se resten på en gång, helt klart beroendeframkallande!

Jag och pappa beställde den nya serien "The Pacific" igår, jag vet inte så mycket om den, men att det är uppföljaren av Band of Brothers och att även den serien är producerad av Tom Hanks och Steven Spielberg..

Nu ska jag börja göra mig iordning för att sen gå ner till Centrum en snabbis för att köpa strumpbyxor... Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men eventuellt blir det samma klädsel som jag hade på julafton :)

 Vad har ni för planer ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anette A

Ha en riktigt kul kväll! Gott Nytt År! Kramar

2010-12-31 @ 12:04:11
Postat av: Camilla

Ikväll blir det fest, svärföräldrarna erbjöd sig att vara barnvakt och då var vi "tvungen" att ordna en fest att gå på :p



The pacific är bra, har sett hela serien redan och första avsnittet gick häromdagen på 1:an.



Ha en superbra kväll!



Gott Nytt år!

2010-12-31 @ 12:28:46
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska göra ikväll. Antingen blir det fest hos en kompis eller så går vi ut på någon latinoklubb och dansar. Först ska vi dock göra god mat! Lunch blir ceviche och middag oxfilé med potatisgratäng och pepparsås. Yum yum.

2010-12-31 @ 12:34:45
Postat av: Matilda

Jag kör en favorit i repris sen förra året! Ska bara sitta hemma i mjukisbyxor, osminkad och rufsigt hår, käka lite choklad och titta på tv... :P Otroligt skönt och avspänt, nyår är så överskattat, så nu slipper jag hysterin med nyårskläder och partaj. Nä, egentliga orsaken är väl att jag flyttar till Göteborg dagarna efter nyår, har inte packat någonting än, och behöver all vaken tid jag kan få ;)

2010-12-31 @ 14:19:23
Postat av: JohannaMariaMs

Matilda, det låter som ett kanonsätt att fira in 2011!! Jag håller helt med om att nyår är överskattat! I år blir det middag med goda vänner, blir nog runt 10 pers och sen blir det en tidigt hemgång för mig då jag måste hinna ut med familjens hund :) Men jag lider inte för det!



Kul med flytt till Götlaborg :D Vad för dig dit?



GOTT NYTT ÅR!! :D

2010-12-31 @ 14:27:56
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Linda!

Gott nytt år!! Hoppas vi får följa dej i bloggen nästa år också!!

Pacific är en besvikelse, det går inte att jämföra med BoB!!



stor kram

2010-12-31 @ 15:23:42
Postat av: Sabina

The Pacific är grym. Gillar du Band of Brothers kommer inte Pacific göra dig besviken :)

2010-12-31 @ 20:32:36
URL: http://alphabettown.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, ja det blev en kanonkväll! Slumrade i soffan vid elva, blev tidigt i säng för min del :P Ska jobba i Göteborg, som kurator, så det är därför jag flyttar dit. Ska bli spännande. Känner inte så mycket folk där dock, så känns lite nervöst... :)Gott nytt år!!

2011-01-01 @ 20:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0