Visning och fransar


Idag har jag haft en riktigt härlig slappardag (önskar dock att jag faktiskt köpte de chipsen som jag funderade på att köpa när jag var nere i centrum. Men inför beach Malaysia 2011 var det nog rätt bra, haha!) Idag var jag och Anna och kollade på en lägenhet! Det känns så jäkla roligt att komma igång och gå på visningar och börja drömma om ett alldeles eget boende. Min egen inredning, mina regler. MIN lägenhet.

Annars så var jag nere i centrum en snabbis, var tvungen att köpa nya singelfransar. Två paket har jag redan förbrukat. Fy fan vilken tid det tar på morgonen! Det är en sådan lyx att bara få kleta på mascara! När jag använder lösfransar måste jag alltid sminka mig mer runt ögonen. Det är alltid primer, ögonskugga (för eyelinern lämnar alltid ett spår efter sig på mina ögonlock) och eyeliner.

Ibland har jag värsta flyten och och fransen nästan hoppar upp på plats. Andra gånger funkar det inte alls, antingen är det för lite lim, eller för mycket lim. Eller så sätter sig fransen snett, eller den lixom korvar ihop sig.  




När man tar bort fransarna får man så snygga hål i i eyelinern. Ser ni förresten de två långa fransarna till vänster? Så långa brukar mina fransar vara i normalt fall. Men eftersom att jag inte är normal så tappar jag ju dem. Men jag är inte bitter. Inte alls bitter. Bitter.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0