Träning


Jag ska bli "Beach Malaysia 2011"! Jag ska känna mig bekväm med att vara i bikini hela dagarna, med att kunna ta bilder när man är på stranden. Jag ska känna mig bekväm i min egen kropp helt enkelt. Så, nu kommer det bli mycket träning framöver! Idag efter visningen ska jag ut och springa femkilometaren, imorgon är det gymmet med en kollega och på torsdag är det spinning!

Målet är att träna minst tre dagar i veckan på gym/pass och sen ut och springa i allafall en dag i veckan, det är min förhoppning i alla fall, mitt mål!

Jag vet att jag aldrig kommer att vilja vara utan chips, godis, cola och annat onyttigt. Så därför väntar jag mig att det kommer att dröja med resultatet. Samtidigt så tycker jag alldeles för mycket om allt onyttigt och skulle aldrig kunna sluta helt med det. Dra ned på det däremot, det ska jag försöka. Att hålla mig till onyttigheter på helgerna.

Så, nu ska det bli höstrenovering av den här gamla slitna kroppen, hehe!

img_6807 (MMS) 




Kommentarer
Postat av: martina

Hej! Har följt din blogg och dina fransproblem ett tag och undrar bara om du har hört talas om NeuLash?



http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=8177



Jag ramlade över länken på en annan blogg och tänkte direkt på dig. Jag har inte provat själv, dvs jag har ingen aning om den funkar bra. Sen är den ju ganska (väldigt!) dyr. Men ville bara tipsa om du inte redan visste om den.



Ha det bra och lycka till med träningen och lägenhetsjakt och livet i övrigt!

2010-08-31 @ 13:09:18
Postat av: JohannaMariaMs

Jag har aldrig testat Neulash, men jag har hört väldigt mycket bra om det! Jag borde testa, men jag kan känna att det kanske är bortkastade pengar då jag ändå kommer att tappa dem. Dock kommer nog fransarna att växa ut snabbare igen...



Men det kan nog vara värt att testa, trots att det är rätt dyrt :p



Tack så mycket för tipset!!

2010-08-31 @ 15:53:36
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0