Man kanske...


...Ska starta sin semester med att fixa (försöka) om bloggen lite..?

Vet inte hur många gånger jag sagt att jag ska göra det, men nu känns det som att jag vill ha en uppfräschning! Har ju trots allt haft samma utseende på bloggen i två år! Jag vet att jag vill ha en ny header i allafall, kanske en bild på när jag var sjuk och kanske en mer ny bild. Så vill jag ändra färg på bloggen oxå. En höstrenovering helt enkelt. W i s h  m e  g o o d  l u c k  för jag suger på html-koder och skit, haha!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Molly

Haha, inte bara jag som vill "renovera om" i bloggen. Är usel jag med på alla koder hit och dit men försöker lära mig. Rekomenderar denna sida om du vill knåpa lite själv:http://www.designadinblogg.se/ Hoppas att det går bra! :) Hoppas allt annars är toppen! /Kram Sandra

2010-08-10 @ 00:25:11
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0