Godmorgon!!


Vaknade för en halvtimme sen, jätteskönt att få vakna av sig själv, utan att klockan ringer! Ska snart bänka mig framför tv:n, det är ju EM-kval i simning i Budapest! Jag simmande ju när jag var yngre och var faktiskt rätt bra på det, men pressen på att tävla blev för stor, så jag bestämde mig, efter en tävling (skulle simma 100 m bröst - vilket inte alls var min gren - plus att mina konkurrenter var tre år äldre än jag, vilket är en hel del när man är typ 11-12) då jag torskade stenhårt att jag inte ville tävla mer, haha!

Men, jag gillar och kolla på simmning, och framförallt idag!
För idag ska nämligen min gamla klasskompis Rebecca Ejdervik ha sitt kval på just 100 m bröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0