ARG!!


Jag är så jäkla förbannad!!

Jag har tagit tag i alla samtal som jag skulle idag, dock verkar det vara svårt att få tag på folk idag... Men har lämnat meddelanden till alla, så förhoppningsvis hör jag av dem senare under dagen.

En person fick jag dock tag på. Jag frågade om han fått mitt mail som jag skickade till honom för en vecka sedan. Han svarade att han tyvärr inte kollat sin mail och därför inte sett något mail. Jävla bullshit. Det finns något som heter "Request a read reciept for this message" som jag så fint fick tillbaka skickat till mig några dagar efter skickat mail. Han har alltså sett mailet, men skitit i att svara, och sen nekar han till att han ens sett mailet.

En liten pojke. Det är vad han är. Som inte vågar ta tag i saker. Idiot.

Så. Nu har jag spytt lite galla. Nu är det dags för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0