Uttråkad


En kollega var snäll och skjutsade hem mig igår. Kom hem vid 13.30 och var helt död, men var tvungen att följa med mamma och Malin och handla för jag behövde hämta ut min allergimedicin. Sen var det bara hem och lägga sig i sängen.

Hatar att vara sjuk, det är så jäkla tråkigt! Jag hoppas bara att jag är frisk till morgondagen då en kompis mamma fyller 50 och ska ha fest... Får se hur jag mår.. Jag tror att jag i vilket fall kommer att gå, men det kommer säkert att bli en tidigt kväll :(



Det räckte inte med att jag hade ont i hals, huvud och  antagligen hade feber igår. Nej, för när jag satte mig i bilen påväg hem igår så fick jag väldens mensvärk och magen svullnade upp och blev stenhård. Fick knäppa upp byxorna i bilen och luta mig så långt bak jag bara kunde. Pain.


Kommentarer
Postat av: Ponyo

Usch, hoppas du piggar på dig! Inte kul att vara sjuk.

2010-04-29 @ 13:01:30
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Maria R

Har sagt det i tidigare inlägg..men guud vad lik Isabelle är dig Johanna=)

2010-04-29 @ 19:11:54
Postat av: Maja



Har läst din blogg och blir så varm i hjärtat att du är frisk idag...så stark personlighet du har.

Vackra bilder på dig när du inte hade ngt hår. det tröstar många ska du veta...

Hoppas du bloggar vidare för du inger hopp för oss som är nära anhörig till hotgins sjuk.



Kommer tillbaka def till din blogg snart!

Lycka till och sköt om dig:)

2010-05-03 @ 10:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0