Träningsvärk


SATS har ett jävla skitsystem! Jag har glömt att avboka 3 pass (under en period på tre månader) Därför har jag blivit blockad från att boka pass den närmaste månaden. Igår skulle jag gått på ett pass, men det var fullbokat, och jag kom inte in på väntelistan heller. Så istället sprang jag på löpbandet och sen fick pilatesbollen sig en omgång. Idag har jag  t r ä ä ä n i n g s v ä ä ä r k . . .




Idag har jag prommenerat en timme med Hedda, imorgon är det spinning som gäller. På torsdag ska jag övningsköra och på lördag är ett shape-lunchpass inplanerat!

Nu ska jag soooooova!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker att SATS har ett superbra system för då slipper man iaf att passen är halvtomma pga att folk bara bokar in sig "ifall jag orkar". Surt när man är glömsk dock..haha =)

2010-04-21 @ 11:05:58
Postat av: JohannaMariaMs

Systemet är nog rätt bra för vissa, men för mig som är rätt glömsk och ofta jobbar över och är helt inne i det jag gör, och kommer på en halvtimme innan passet att jag inte kan gå, och då inte kan avboka, då är det mindre bra! Men visst är jag glömsk, haha! Men egentligen spelar det ingen roll, kan jag inte gå på ett pass så gymmar jag istället :)

2010-04-21 @ 12:42:44
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0