The List..


Jag uppdaterar min "tyck-synd-om-mig-lista"...

- Jag är sjuk (bättre nu, ska jobba imorgon)
- Jag har min lingonvecka (fråga mig inte varför jag har den igen, mycket märkligt det där.)
- Jag har fått munsår.
- Jag har skitigt hår (tvättat nu)
- Jag har fått en infektion i ett av mina hål på min vänstra öronsnibb = vaaaaaar
- Jag känner av pollen.
- Jag har min pollenmedicin nedpackad i en svart liten låda. I förrådet. I förrådet i källaren.
- Jag kan inte sova på vänster sida för att mitt öra gör så jäkla ont.
- Jag har fått en blåsa i munnen.
- Jag har nästan klämt i mig en hel påse chips.
- Nu kommer jag nog inte på något mer...
- ... Eller?

- Jag är täbbt i nääsan... Fuck u Pollen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men du är himla snygg i dina nya jeans!!! :)

2010-04-28 @ 08:42:25
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Skönt med "vanliga" problem iaf, med tanke på allt du gått igenom med sjukdomen osv.



Jättesnygg i dina nya SMÅ jeans :)



På fredag fyller jag TANT! Inte så kul det heller :P

Trivs bra i nya lägenheten iaf :)



Kramar

2010-04-28 @ 09:58:22
Postat av: JohannaMariaMs

Ja, varför klaga egentligen :p Det roliga är att jag "klagade" nästan aldrig när jag var sjuk, men nu när jag är "frisk" så klagar jag rätt mycket, haha!



Roligt att höra att du trivs bra i lägenheten, det förtjänar du! Förresten, har du något roligt planerat till sommaren? Kram!

2010-04-28 @ 10:11:05
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Klart att du får klaga, det måste man ibland :) Så är det nog alltid...upp och ner liksom.



Tackar :) Hoppas du också hittar lägenhet snart! Men du kanske kan passa på att spara ihop lite pengar nu under tiden. Jag har bokat en resa faktiskt!! Drar till Thailand 3 veckor i juni. Själv. Tänker ägna mig åt nästa dykcertifikat, rescue diver och bara vara. Ska du hänga på kanske :) Sen har jag en vecka ledigt i juli också, då blir det nog att besöka hemstaden på västkusten och vänner och familj där :)



Snart dags för sushilunch :)

Kramar

2010-04-28 @ 11:07:27
Postat av: JohannaMariaMs

Vad roligt med Thailand! Jag och en kompis ska boka en resa dit i vinter! Hon har inte dykcert men jag kommer garanterat att dyka lite! Var över två år sedan sist :(



Men det låter som att du kommer att få en supersommar! Tycker att du är modig som åker själv, det kommer att göra dig gott!

2010-04-28 @ 12:32:26
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0