Söndag


Naglarna är nymålade ( i g å r ). Jag är nyduschad och insmord med BodyShops Bodybutter - Mango. Passade även på att fila fötterna och smörja in dem med Mary Kays fotkräm. Ligger nu i sängen och laddar inför veckan som kommer. Den kommer att bli brutal. Min tjänst har blivit tillsatt och imorgon kommer min ersättare vilket betyder att jag måste lära upp henne. Vilket betyder att jag inte kommer att hinna med det jag måste göra innan jag lämnar och går vidare till den nya tjänsten. Vilket i sin tur leder till att jag måste jobba över. En brutal vecka. Tur att jag har London att se fram emot. Jag och pappa åker över på lördag och kommer hem på måndag. En snabbvisit, men ser verkligen fram emot det! Veckan efter flyttar de hem! ♥



Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Oj, det låter hetsigt. Hoppas det går smidigt att lära upp din ersättare och att nya jobbet sedan blir spännande och lärorikt! :)

2010-04-11 @ 23:26:52
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Anonym

Hej Johanna!



Har läst din blogg nästan sedan starten. Det är kul att se att det går så bra för dig. Små Upp och Nedgångar har vi alla. Du är en inspiration! Keep on going.



Måste bara säga att din systerdotter avr väldigt lik dig=)



Ha det bäst och ta hand om dig!



/Maria R

2010-04-12 @ 07:57:36
Postat av: Kajsa

Hej! Tuff och utmanande vecka, men det klarar du! Bra att du laddat innan. Jag har separerat från sambon och flyttat till lägenhet, för en vecka sedan. Katten trivdes tyvärr inte så han fick flytta till min mamma 20 mil bort, men jag ska hälsa på ofta. Känns konstigt att va singel! Du vet ju hur det är. Men vi fixar det! Kramar

2010-04-12 @ 09:08:29
Postat av: JohannaMariaMs

Maria - Tack så jättemycket för fina ord! Du anar inte hur mycket det betyder mig. Ord som verkligen lyfter, så TACK!!



Kajsa - Känns det som rätt beslut? För lätt är det inte.. Tänker massor på dig och hoppas att du trots allt mår bra! Jag tror på dig! Och varje gång jag dricker mojito så tänker jag på dig :p KRAM

2010-04-12 @ 20:29:52
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej!

Ja, det känns rätt. Ibland går det hur bra som helst och ibland är det tomt. Skönt och nyttigt att ha tid för sig själv iaf. Så får vi se vart det bär hän. Jag tänker på dig med när jag dricker Mojito :) Får bli en snart - det var ett tag sedan! Kram

2010-04-13 @ 08:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0