Shopping


Har haft en jättemysig dag i Täby Centrum med storasyster! Vi shoppade lite och käkade lunch på Vännernas krog, där har de en buffé med massor av mumsigt, framför allt deras vållullal ;)

Jag shoppade bland annat :

T i g i  C u r l s  R o c k . Mitt hår var, innan jag tappade det spikrakt, tunt och tråkigt. Idag är det tjockt och självlockigt. Men när jag blåser håret blir det rakt igen, därför ska jag testa denna produkt och se om det kan framhäva mina vackra lockar, haha! 



M U S  M i c r o s h a d o w  -  m u f f i n . Testade denna skugga förra helgen när jag var hos Anna. Tycker att den är grymt snygg! Ljus skimmrande sak som är grymt snygg till svart eyeliner och en något mörkare skugga i ögonvecket...




Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Curls rock är jättebra tycker jag. :) Har flera produkter i samma serie och är lika nöjd med alla. :)

2010-04-05 @ 22:40:38
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Christina

Vållulle är mycket godare än vårrulle ;) Smakar mer genuint på nåt vis :)

2010-04-06 @ 07:49:36
Postat av: Sarah

Thihi, "vållulle" ;)

2010-04-06 @ 09:56:10
Postat av: Anne

Tänkt att shopping ska vara så roligt...själv är jag såååå shopping sugen...har en lång lista som måste inhandlas...har inte hunnit med shopping, hoppas det blir av snart =)

Undrar lite om vållulle, vad är det för maträtt?

Ha en bra dag! Kram

2010-04-06 @ 11:37:29
Postat av: JohannaMariaMs

"Vållulle" är vårrulle ;)

2010-04-06 @ 13:32:35
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0