GodMorgonLördag


Igår hade jag en mysig hemmakväll med brorsan Fredrik, vi käkade middag och kollade på film - The Box, som förövrigt kan ha varit världens sämsta film! Vi gick båda och la oss tidigt, typ strax innan elva, vilket kan förklara varför jag är vaken så tidigt idag ;)

Idag ska jag vara personal shopper åt lillebror och sen blir det hem till en tjejkompis och sen utgång. Imorgon kommer Systeryster hem (för gått) och senare på kvällen är det the last BOUNCE som gäller! En mycket bra helg. Plus löningshelg ;)




The Box - Världens kanske sämsta film. Ever.


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag såg också the last bounce igår!!! :D visst var dom grymma! :D fick rysningar, speciellt när de gjorde michael jackson temat :)

2010-04-25 @ 12:49:27
Postat av: Malin

JA! Håller med dig om The Box, verkligen... fattar fortfarande inte vad den handlade om, egentligen. Var glad att du inte såg den på bio! :P

2010-04-26 @ 12:56:05
URL: http://lormits.wordpress.com
Postat av: Ulle

Hoppas du hade kul på Bounce, var också på dem 24:e. Tyckte dock att "Gökboet" var bäst, följt av Michael Jackson.

2010-04-26 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0