Update!

Heej sotnosar!

Blir en liten snabb update har fran underbara New York City! Resan borjade ganska daligt da jag redan nar vi kom till hotellet borjade ma illa och kande mig dalig. Under natten kraktes jag flera ganger och fros som en galning. Dagen efter lika sa. Vi gjorde lite sightseen igar, bland annat Wall Street och Pier 17. Efter att vi sett Ground Zero borjade jag ma jatteilla sa vi letade upp en restaurang och bad om att fa lana deras toalett. Jag var sa nara pa att spy i trappan ner.. Idag mar jag battre, men har knappt atit nagot sen vi kom hit, ar lixom inte hungrig. Skit konstigt, jag som alltid ar sugen pa mat och onyttigheter, haha!

 Nu ar klockan 22:10 lokal tid och vi ar precis hemkomna fran en koreansk restaurang, dumplings och noodles =) Har precis letat upp adressen till SATC Carries lagenhet som vi ska kolla pa imorgon, ska aven aven hyra cykel och cykla runt Central Park, kolla pa Bloomingdale's, FN-byggnaden osv. Kanske oxa en farjetur runt Staten Island. Har inte gjort sa valdigt mycket sightseen an faktiskt, har lagt de forsta tva dagarna pa shopping. Massa shopping! Me like...


Vilka sota kommentarer ni lamnat forresten! Ni ar urgulliga, vet ni det? Har ni fragor eller liknande sa passa pa att stalla dem nu oxa sa svarar jag nar jag kommer hem! Nu ar det dags for rummet, farsk annanas och vatten innan det ar dags att lagga sig sangen!

Hoppas ni far en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: julia

Men va fan! Jag kunbde la fått spysjukan ist för dig nu när du är iväg å ska ha de kul!!!!

Hoppas du känner dig bättre snart!

kramar

2009-09-26 @ 09:49:47
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anne

Nej, vad tråkigt att du är sjuk när du äntligen kom till NY... Krya på dig!

Kramisar

2009-09-26 @ 22:37:53
Postat av: Sarah

Oj, kan det vara en graviditet på gång tro..:p

2009-09-28 @ 04:13:07
Postat av: JohannaMariaMs

Sarah - inte är hon på tjocken inte =)

2009-09-30 @ 12:18:18
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0