TröttSöndag

Usch, vi är slitna idag.. Hade en trevlig dag igår med besök på Livgardet i Kungsängen där lillebror gör lumpen. Sen hem till mamma och pappa för att käka middag. Tyvärr kände både jag och Patric oss väldigt slitna och trötta... Idag skulle vi börja sätta upp listerna men vi fattar inte hur man gör hörnen så att det blir rätt. Pappa fick det inte heller att funka, så nu ska ha ta med listbitar till jobbet så får några snickare snickra ihop några mallar för hörnet.

Nu ska jag göra pannkakssmet - Patrics önskan =)
Hoppas alla haft en underbar helg! Utan elaka kommentarer ;)



Kommentarer
Postat av: Anne

Åh, vad gott m pannkaka =) Min karl ska åka iväg och hämta hamburgare från Texas Burger..hemgjorda, så goda!

Vi är också trötta och sega idag...har visserligen rensat bort en massa skit ex. gamla tidningar och saker som man längre inte använder..vart alldeles svettig av det lilla jag gjorde..tänkte fortsätta slänga och städa efter middagen...sen blir det att gå ut med Lasse ( hunden).. Nu kom maten =)

Ha en trevlig kväll!

Kramisar

2009-09-13 @ 16:34:29
Postat av: JohannaMariaMs

Åååh, hamburgare.. Igår, innan vi åkte hem till mina föräldrar för middag svängde vi förbi Donken och köpte glass med topping! =) Vad duktiga ni är som har rensat! Men man blir så nöjd och glad efteråt!

Smaklig måltid!!

2009-09-13 @ 17:41:34
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Sarah

Mmmm, pannkaka :)

2009-09-14 @ 09:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0