O N S D A G

Har än så länge ingen träningsvärk från spinningen, men jag väntar den imorgon ;) Patric tyckte att det var svinjobbigt, men sen är han den som verkligen ger ALLT också! Vi skrattade ganska gott åt instruktören vi hade igår! Hon lixom stönade ut tillrop. Kooom igeeen *stön*, upp och stååååå *stön*. Man kunde inte hålla sig för skratt! =) På fredag står en Shape-pass på schemat, och nästa veckas pass är även bokade. Veckan efter det blir det inga pass, däremot en väldigt massa promenerande på New York gator!!! Can’t wait!


Nu ska jag rösta på min systerdotter Isabelle som är med i en tävling, typ sötast-bebis-tävling!

 



Kommentarer
Postat av: Carola

Vad duktig du är som har börjat träna!! Keep up the goof work!

2009-09-09 @ 22:31:13
Postat av: julia

Råd och tips för att få med din sambo på spinning, min är totalt omöjlig att få med mig!!!

2009-09-10 @ 21:28:37
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0