Läppstiftet

Tack för kommentarena om sminkningen igår! Vet att det knappast var världens bästa bild, men man ser ju lite i alla fall =) Jag har som grej att typ alltid sminka mig när jag mår dåligt - det får mig att må mycket bättre, i själen om inte annat!

Jag använder mycket sällan läppstift, brukar på sin höjd bara använda ett relativt naturligt läppglans, men oftast blir det "bara" försvarets hudsalva. Men, för att pigga upp slitna mig idag så använde jag ett vanligt rött läppstift - Lancome, Juicy Rouge nr 135, och Clinique superbalm, 03 Mango..

Godmorgon förresten =)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Godmorgon! Mår du bättre idag?

Kramis

2009-09-03 @ 09:14:22
Postat av: Anne

God morgon ! Hoppas du mår bättre idag!

Min favvo på läppglans är just Clinique´s =)

Mango färgen har jag ännu inte testat...det var väldigt nära att jag handlade sist jag va till Kicks...men tror nog jag ska testa det jag med =)

Fick ju bonuscheck och 20% rabatt kupong fr Kicks...så vad väntar man på..ha..ha..men kommer ihåg att jag då inte var riktigt på shopping humör... Kramis

2009-09-03 @ 10:28:37
Postat av: Anne

God morgon ! Hoppas du mår bättre idag!

Min favvo på läppglans är just Clinique´s =)

Mango färgen har jag ännu inte testat...det var väldigt nära att jag handlade sist jag va till Kicks...men tror nog jag ska testa det jag med =)

Fick ju bonuscheck och 20% rabatt kupong fr Kicks...så vad väntar man på..ha..ha..men kommer ihåg att jag då inte var riktigt på shopping humör... Kramis

2009-09-03 @ 10:29:06
Postat av: Anne

Ursäkta att det kom samma text 2ggr...men jag tryckte bara en gång skicka...hm...var tvungen att skriva två koder...har aldrig behövt göra det förut???? Kramis igen..

2009-09-03 @ 10:31:34
Postat av: JohannaMariaMs

Sarah - jo, tack. Idag mår jag något bättre, men är så satans förkyld!



Anne - Då tycker jag att du ska köpa Mango, den är verkligen jättefin, lite rosa/orange/coral aktig =)Passa på med 20%-arn! Konstigt med koderna.. Föstår inte heller det där, när jag svarar på kommentarer här så behöver jag aldrig skiva koder. På många av de bloggar jag läser behöver jag heller inte skriva koder, men ibland ploppar de upp och man måste skriva... Konstigt det där...

2009-09-03 @ 10:40:25
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0