Klockan 07:00...


... Kommer taxin som tar oss till Heathrow!

Sen vantar 8 timmars flygning innan vi landar pa JFK, New York, USA. Kan inte fatta att det antligen ar dags! =) Imorgon kommer jag att strosa pa NYs gator med systeryster!!


Forovrigt hittade jag tva par jeans pa Primmark for 174 svenska kronor, haha! Primark rules! Okej, kvaliten ar inte den basta, men for undr 200 spann ar det  h e e e e l t  ok!


Under tiden jag ar borta kan ni val beratta vad ni tycker om med min blogg?

-
Vad tycker ni ar bra/daligt?
- Finns det nagot som ni vill se mer av/mindre?
Osv, osv..

Bloggen ar ju inte langre en "sjukdoms-blogg" pa samma satt som det var forr, utan mer som "mina-vardagsbetraktelser-i-dagboksforms-blogg" Jag trivs med min blogg, eller jag alskar min blogg till och med! Det ar ju MIN blogg ocha MINA asikter! Men, det ar alltid roligt att veta vad ni egentligen tycker. Vad ar det som ni fastnat for lixom? Vad ar det som far er att fortsatta lasa?

Var inte blyga nu =) Beratta vad ni tycker och ge mig massa rolig lasning tills jag kommer tillbaka pa tisdag!

Lots of love ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Jag har följt din blogg sedan i början på sommaren om inte längre.

Jag har tänkt skriva så många ggr men inte gjort.

Jag har iaf fastnat för din sida och kollar minst en gång om dagen.



Ditt sätt att skriva och ditt sätt att dela med dig.

Du är öppen och ärlig och på det kommer en blogg långt och får en att komma tillbaka gång på gång.



Jag hoppas ni får en trevlig vistelse i det stora landet och att du kommer hem med en massa shopping. =)

2009-09-22 @ 23:39:19
URL: http://miaalva.blogspot.com/
Postat av: Therese

Jag har följt dig ända sedan starten, och jag tror att det är därför jag fortsätter att läsa. Jag kan inte bara lämna bloggen, för jag vill ju veta hur det går för er med livet. Man har på något sätt "lärt känna" dig och din familj, därför håller nyfikenheten mig kvar.

Sedan skriver du väldigt bra, det är intressant att läsa dina åsikter och dessutom håller du bloggen uppdaterad, vilket jag uppskattar mycket! Vi är lika gamla, och jag tycker det är kul att följa ditt liv då jag känner igen mig.



Hoppas nu att du får en jättebra semester! =)



2009-09-23 @ 07:46:02
Postat av: Anonym

Gillar att bloggen känns äkta och öppenhjärtig. Fina bilder har du, inte för mycket "krimskrams", bra blandning av innehåll. Du är inspirerande!

2009-09-23 @ 11:44:40
Postat av: Sara

Hej Johanna!



Jag är en s k NHL-syster och har följt bloggen sedan min man hittade den när vi sökte på nätet om sjukdomen strax efter jag fått min diagnos. För mig är det intressant att läsa eftersom vi har gått igenom samma sak liksom, även om vi inte känner varandra. Har skrivit några få kommentarer men borde nog göra det oftare, förstår att du vill få åsikter och så.



Det roliga just nu är att jag precis kom hem från London. Var där och träffade MIN syster som jobbar där.



Hoppas ni får det underbart i NY! Shoppa loss och njut av omväxlingen att vara i en annan storstad.



Kram från Sara

2009-09-23 @ 13:25:45
Postat av: Emilie

Jag har följt din blogg länge och det som jag fastnade för var helt enkelt din ärlighet. Du skriver varierat om lite allt möjligt och du är öppen med vad du känner och tänker. Jättekul att följa dig :) Fortsätt precis som du gör sålänge du tycker det är kul!

Hoppas du har det wunderbart på resande fot nu :D

Kram!

2009-09-23 @ 14:35:40
URL: http://misspinglan.blogg.se/
Postat av: Miffelina

Önskar dig en trevlig resa!

Kramiz!

2009-09-23 @ 15:39:25
URL: http://www.metrobloggen.se/saltakatten
Postat av: Kamilla Nyström

Började själv blogga när jag blev sjuk i Hodgkins Lymfom för ett år sedan. I samband med det så sökte jag och letade efter någon med samma eller liknande sjukdom. Kommer inte ens ihåg om jag hittade dig eller tvärtom, men jag har iallafall varit inne och läst din blogg varje dag sedan dess! Precis som någon annan sa tidigare så har jag på nåt sätt lärt känna dig och ditt liv! Du skriver bra och med inlevelse och det har blivit en självklarhet att läsa varje dag, även om jag inte alltid kommenterar. Men själv törstar man ju efter kommentarer så jag ska själv skärpa mig ha ha!

hoppas att du har det kanon bra därborta och shoppar mycket.

kram Kamilla

2009-09-23 @ 21:00:23
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: Suzie

Hej Johanna!



Jag började läsa din blogg någongång förra våren. Kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade den men jag började läsa i alla fall. Nu kollar jag din sida varje morgon 06.50 innan jag börjar jobba. Jag har själv 2 flickor som är lite yngre än vad du är och har ännu inte flyttat hemifrån. Det är så perfekt att höra och se vad du och din familj gör, känner det som att jag känner er lite nu ju och det är alltid kul att höra hur det går för er med jobb, bostad, kompisar och mat mm. Jag har suttit och skrattat framför datorn och ibland även gråtit lite och jag känner så mycket för dig. Jag tycker du är en underbar tjej som har klarat dig så bra, och att ni nu har klarat ut allt svårt och ändå kunnat hålla fast i ert förhållande. Det kan inte vara lätt varken för dig eller din stora kärlek och har ni klarat detta så klarar ni nog allt i världen. Jag hoppas att du har det kanon i USA och att du kan njuta av allt. Detta är första gången jag skriver men jag lovar jag skall skriva fler gånger, det var inte alls farligt blink

Lycka till med allt

kram Suzie

2009-09-24 @ 09:00:32
Postat av: julia

Hoppas du får de underbar där borta!!!! Jag vill så gärna åka tillbaka till USA!

Yjohej!

2009-09-25 @ 09:34:20
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej! Hoppas du har det bra i The Big Apple :) Där är underbart. Det är bra att du hittar på lite "egna" grejer trots att du är förlovad tycker jag.



Jag har läst din blogg sedan förra sommaren nån gång, kom in på den via en länk på Aftonbladet (då när du bloggade där en period) och sedan har jag fortsatt att läsa. Du skriver väldigt ärligt och jag blir nyfiken på vad som händer i ditt liv. Det är skönt att se att man kan återhämta sig från en sådan sjukdom! Kramar till dig!

2009-09-27 @ 11:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0