I soffan och nytt typsnitt

Sitter i soffan och läser bloggar medans Patric sitter framför stora datorn och pluggar.
Han kom med i en säljutbildning på jobbet, så nu pluggas det för fullt här hemma! =) Annars har vi inte gjort så mycket.. Vi bar in utemöblerna i förrådet och så städade vi köket. Måste även komma ihåg att mäta ut där listerna ska sitta och hur lång och bred bänkskivan ska vara - ska till K-rauta imorgon! =)

Förresten, vad tycker ni om det nya typsnittet?? Bättre, eller sämre?? Kom gärna med tips om hur, och vad jag kan göra för att förbättra min design. Eller ännu bättre, hjälp mig göra en ny ;)

Kommentarer
Postat av: H

Kul med förändring! Men tycker personligen att det här typsnittet är rätt jobbigt att läsa...

2009-09-09 @ 22:58:10
Postat av: Sarah

Jag tycker att det är ett fint typsnitt! Tråkigt att de negativa människorna alltid är anonyma, eller så gott som i alla fall!

2009-09-10 @ 07:00:13
Postat av: Anonym

Jag tycker att det blev fint! Alltid kul med förändring, kramis

2009-09-10 @ 07:38:38
Postat av: Clara O

Jag tycker att det känns lättläst! Sen så är det alltid kul med förändring som ovanstående kommentar säger!



Hoppas att du får en bra dag

2009-09-10 @ 09:34:11
Postat av: JohannaMariaMs

Kul att ni verkar gilla typsnittet, eller de flesta ;)! Jag tycker om det, och det är väl ändå det som faktiskt räknas... Vill självklart ha er åsikt och jag tycker om när ni frågar, gillar, inte gillar, undrar och så vidare!



Ha en fortsatt bra dag!

2009-09-10 @ 14:00:12
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

tror du har samma typsnitt som mig va? iaf så jag ser det haha...



snygg dator har du också ;-)!



kram

2009-09-10 @ 14:47:26
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Emilie

Haha ja choklad måste fan vara det godaste som finns!



Gillar nya typsnittet ;)

2009-09-10 @ 15:20:25
URL: http://misspinglan.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag gillar typsnittet, tycker att det passar dig! :)

2009-09-10 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0