Söndag morgon

Vaknade för en timme sedan. Har sovit jättedåligt, trots att Milo legat bredvid mig. Fast det kanske var därför jag sov dåligt? haha. Vid 11 ska jag ner till Centrum och köpa avmaskningsmedel och lämna in ett par stövlar som ska klackas om. Sen bär det av till lägenheten i Väsby. Måste hämta kläder och massa papper. Känns så där om jag ska vara ärlig. Vill inte gå tillbaka till det ställe som framkallar så många känslor. Jag mår bättre här. Men, det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta tag i skiten. Tyvärr är det väl ett ont gott man måste göra för att kunna gå vidare...


Kärlek till er alla.. ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas allt löser sig till det bästa för dig. Det förtjänar du. Kram

2009-10-11 @ 11:02:10
Postat av: Anne

Här är det en till som sovit dåligt...trots att min hund sovit bredvid mig..är så trött och sov till kl.10,50, då hund o min sambo tyckte att nu får du väl allt gå upp...suck..en annan ville bara fortsätta sova...men tvingade mig upp och nu ligger man på soffan med datorn på magen o kollar på sin favvo blogg=) Tack för att jag får fortsätta att följa dig... Hoppas din dag blir bra, trots jobbig besök till lgh.. Tänker på dig! Kramisar

2009-10-11 @ 12:06:15
Postat av: Elin

Jag hoppas också att allt löser sig för dig, du förtjänar det bästa. Hoppas du får en bra dag! Skickar många tankar till dig.



Tack för en bra blogg!



Kram

2009-10-11 @ 13:01:57
Postat av: AnnaLu

Hösten är både vacker och lite sorgsen ibland. Tänker på dig.

2009-10-11 @ 14:05:45
Postat av: Malin

Usch jag förstår att det är jobbigt just nu. Du ska veta att jag tänker på dig, och uppenbarligen gör massor av dina andra läsare också det :) Stor kram!

2009-10-11 @ 14:14:42
Postat av: emma

Hej, hoppas att allting löser sig! Jag hoppas att jag får fortsätta att följa din resa, väntar ihärdigt på ett mail=)Skickar över några styrkekramar!

2009-10-11 @ 15:49:15
Postat av: Sandra

Ibland gör min hund så att jag sover bätter, vissa gånger ingenting. Han är liten, Jack Russell, och jag tycker han tar stor plats i sängen. Humm undrar vad jag skulle tycka om Milo tog över hans plats. ;) Lite storleksskillnad... Hoppas du sover bättre ikväll! :) Kram!

2009-10-11 @ 16:51:49
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: kristine

hej!!

Hoppas att allt löser sig för dig! Du verkar vara en stark person som klarar dig igenom allt. Väntar på lösenordet så jag få möjlighet att fortsätta att följa din resa genom livet! Kram

2009-10-11 @ 16:59:03
Postat av: Matilda

Ja det är mycket som ska göras innan man kan gå vidare. Men jag kan trösta dig med att när det värsta är över så känns det bara bättre och bättre sen. Tänker på dig!

kram

2009-10-11 @ 17:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0