Lördag

Godmorgon vänner!

Under dagen kommer jag att börja med att skicka ut lösenord. Det kommer nog ta ett tag, men hur som helst kommer ni att få mail, oavsett om ni får lösen eller inte =) Men som det känns nu så kommer det flesta att få det!

Vet ni hur underbara ni är? Era mail har gjort så mycket för mig, ett mail framför allt. Du beskrev hela situationen med att leva i ett förhållande när man blir sjuk och hur man förändras av sjukdom, och hur förhållandet till varandra ändras. För hur kan man gå tillbaka till något som var innan, när man själv har förändrats och ser helt annorlunda på livet i stort?

Jag kommer tyvärr inte ihåg vad du heter, men ska abolut kolla upp det =)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, Patric kommer hit och lämnar över Milo. Antingen så är jag hemma ensam hela dagen tills mamma och pappa kommer tillbaka från landet (landet ska stängas ner). Eller så följer jag med. Eller så åker jag till lägenheten och antingen sover där, eller så hämtar mamma och pappa upp mig (Patric är inte där..)
Så jag vet inte alls...

Kommentarer
Postat av: tess

<3

2009-10-10 @ 12:22:42
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Miffelina

Hoppas dina föräldrar ger dig kärlek och värme samt stöttar dig.

Kramiz från mig!

2009-10-10 @ 14:04:15
URL: http://www.metrobloggen.se/saltakatten
Postat av: Anette

Det kan vara mitt mail du menar. Anette heter jag :) Kram på dig

2009-10-10 @ 14:07:59
Postat av: Jenny

Hm, hoppas att det löser sig...vet inte om jag har bidragit så mkt med tips o råd, men ja tänker ändå väldigt mkt på dej :)min mormor fick en gång när hon var ung operera bort äggstockarna (tror jag att det var iaf, inte riktigt säkert men nåt sånt) och enligt min mamma blev hon sig inte lik efteråt, vilket gjrde att hon gick upp jättemkt i vikt och orkade inte ta tag i sitt liv, med 3 barn omkring sig dessutom. hennes relation med min morfar blev oxå sämre fast dom är fortfarande tsmns. de är både över 80 nu... visst min mormor hade oxå andra personliga problem men det ja vill komma fram till är att du har klarat av cancer, du är beundransvärd och vill göra livet bättre.. Tack för att du lyser upp min vardag! jag slår vad om att många ser upp till dig! gör iaf jag :)

kram på dej

2009-10-10 @ 15:06:23
Postat av: Elisabeth

Jag tänker lite extra på dej idag!!!

Varm kram!!

2009-10-10 @ 15:07:10
Postat av: Kajsa

Tänker på dig Johanna. Hoppas du får en skön helg trots allt. Kramar

2009-10-10 @ 16:13:04
Postat av: Anne

Tänker mkt dig och hoppas att helgen blir bra. Tur att du har söta Milo i helgen..han kommer ge mkt kärlek... Min hund är som igel på mig och han förstår att jag inte mår så bra just nu och torsdags natt så fick jag mkt jobbig migrän anfall, spydde en massa och fick försöka sova sittande i soffan med min hund som skötare som kom gav lite blöta pussar i munnen då och då för att kolla läget på mig...han sov bredvid mig hela natten...Han är ju för go´ =) Utan min hund skulle jag må ännu sämre.. Kramisar Anne

2009-10-10 @ 16:13:12
Postat av: julia

Verkar som om vi är inne i samma kris... trots att jag träffade jonas 6månader efter min operation, men man känner att man förändrats ordentligt sen dess... Man får liksom inget grepp om nåt...

KRAM!

2009-10-10 @ 23:36:35
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0