I väntan på bussen...

Klockan är 17.00 och jag har slutat för dagen. Min buss går inte förrens om en halvtimme, men vad gör det när jag har den underbara boken ut Twilight-serien att läsa? =)

Idag när jag kommer hem ska jag inte göra något speciellt. Hela veckan har sett ut så faktiskt, vilket har varit riktigt skönt. Jag behöver ha egen-tid till att göra ingenting, eller till att pyssla om mig själv. Har fått rutin på att varje kväll cykla 20 min på cykeln och sen övningar på pilatesbollen, både med och utan hantlar. Sen in i duschen. Väl där tar jag fram min Oil-Free Makeup Remover från Mary Kay, som tydligen ska ge näring åt fransarna vilket är super för mig då jag som ni säkert vet brukar tappa alla mina i omgångar.

Efter dusch så smörjer jag in hela kroppen med The Body Shops Body Butter - Mango. Sen Miniderm i ansiktet och ögonkräm på ögonen så klart ;). Efter det brukar jag se efter hur nagellacket och naglarna i övrigt ser ut. Idag måste det målas om, plus att jag imorgon måste köpa nagellim, har en lååång spricka på vänster pekfinger som jag fick när jag skar mig för en månad sedan, men som forfarande är för långt ner för att kunna klippa av.. Morr..

 

Nej men sedär, nu blev klockan 17.11. Nu ska jag snabbt springa in på damernas, stänga ner allt och sen gå ner till bussen, för att där sätta mig och läsa. =) Är mycket möjligt att vi kommer att "ses" när jag väl är hemma igen!


Kommentarer
Postat av: julia

Jag gillar verkligen att läsa din blogg. det är trevligt att läsa om hur du spenderar dina dagar. och det konstigaste är att det känns som om jag verkligen känner dig :)

ha en fortsatt trevlig kväll.

kram

2009-10-22 @ 17:59:25
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Jenny

Låter som om att du har en riktig skön kväll att se fram emot. Blev på själv på bättre humör när ja läste detta stycke, inspirerande!

Jag antar att du kommer gå och se en viss film på bio den 20 november? ;) Ska jag iaf! :)

Kram

2009-10-22 @ 18:10:30
Postat av: Jenny

Låter som om att du har en härlig kväll framför dej! Blev på bättre humör när ja läste detta stycke tom :) Jag antar att du kommer att gå och se en viss film på bio den 20 november? ;) det ska iaf jag! :)

ha d så bra, kram!

2009-10-22 @ 18:12:36
Postat av: Helena

Lät riktigt mysigt med spa-kvällar! Ska nog se till att ordna en sån kväll själv snart! Tack för tipset! :-) Kram!

2009-10-22 @ 18:43:55
Postat av: JohannaMariaMs

Jenny - Jag kommer definitivt gå och se filmen! Slukar verkligen böckerna och tror att jag kommer att läsa ut alla innan månaden är slut, haha! Tyvärr kan jag inte gå helgen runt den 19:e då jag är i Småland och hälsar på släktningar, men sen ska jag garanterat gå! =)



Helena - Mer spa-kvällar åt folket!! =) Nu ska jag bara hålla det jag lovat och måla naglarna oxå! =) Cykeln är redan avklarad, men naglarna skriver desperat efter uppmärksamhet!



KRAM på er sötisar! =)

2009-10-22 @ 20:44:16
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0