Åland imorgon!!



Tuuut, tuuut!


Då har helgen börjat då =) Först med jobbigheter i lägenheten där jag och pappa var idag för att börja förbereda för spottarna vi ska sätta upp. Kändes riktigt jobbigt att se köket som nästan är helt färdigt. Vinstället ovanför kyl och frys är på plats, bänkskivan är på plats, dock ej målad. Köksbordet står där det ska och det var städad och fint. Det ser precis ut som jag ville... Känns väldigt hårt att veta att jag inte kan bo där längre...

Men men, nya tag. Jag ska ju till Åland!! Imorgon klockan 07:15 går bilen från Täby, jag får skjuts av Sofias faster som samtidigt tar med sig sin ena son, plus Sofias lillebror. Sedan kommer den andra kusinen med eftermiddags/kvällsfärjan. Ska bli jättekul, ser verkligen fram emot det! Har ju för fan inte varit där på över 4 år sedan.. Så får vi se om vi "barn" leker leken "ge mig en vink" som vi gjorde när vi var små, haha! Yngsta "barnet" är idag 18 och det äldsta är 26 tror jag!

ÅLAND HERE I COME! haha



Kommentarer
Postat av: Elin

Ha så kul på Åland och njut riktigt mycket! Det är du värd :-) Hoppas du får det kanon bra!



Kram

2009-10-31 @ 08:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0