Komplimanger..



Komplimang 1


"-Johanna.."
"-Richard.."
"- Vad är planen med håret nu, hur vill du göra?"
"-Lite längre i alla fall.."
"-Hmm, jag vet inte det jag.. En kvinna som kan bära upp kort hår är en riktig kvinna!"
"-Haha, är det så?"
"- Så är det, du har nästan för långt nu"!
"-Va? Tycker du det??"
"-Så är det! Du kan väl fundera på det..?"

Komplimang 2

En högt uppsatt manlig kollega går förbi mig på kontoret :


"- Snygg frippa!!"

Till saken hör att varje gång jag kommer med luggen tupperad säger han samma sak. "Snygg frippa!" Idag när han sa det så garvade jag bara men då sa han "Det tåls att upprepas!"



Så det låter helt klart som att många killar diggar kort hår på tjejer.. Har under den korta tiden jag varit singel upptäck att de flesta killar tycker att det är sexigt med tjejer som har kort hår!
Mjaaaoooo säger jag ;)






Kommentarer
Postat av: Linda

Har varit tyst ett tag men nu ska jag komma igång med kommenterandet igen! :)



Ja du är ju skitsnygg så jag är inte förvånad! Jag måste boka ny klipptid snart, mitt hår börjar bli för långt. Jag har faktiskt oxå bara fått komplimanger för min kortare version av håret. Hade ju skitlångt hår förut... :) Vi är riktiga kvinnor vi! ;)

2009-11-19 @ 09:17:20
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Sarah

Komplimanger är alltid kul att få, och du förtjänar dem! Du är jätetfin ju! :D

2009-11-19 @ 09:59:42
Postat av: Anne

Härligt med komplimanger =)

Du passar verkligen i kort hår!!!

Önskade att jag själv passade i kort hår...

Ha en bra dag!

Kram

2009-11-19 @ 10:34:25
Postat av: Christina

Du passar ju verkligen i kort hår, så det är inte så konstigt att du får komplimanger!

2009-11-19 @ 12:20:30
Postat av: Elisabeth

Ja du passar verkligen i kort hår du är jättefin!

Jag får också höra att jag är fin i kort hår hade ju det väldigt långt innan behandlingen. Men jag trivs i min korta frisyr och vi är ju riktiga kvinnor :) Ha en fin kväll! Kram

2009-11-20 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0