Skillnad!

Imorse insåg jag att jag inte hade några som helst byxor att ta på mig för allt låg i tvätten. Jag plockade fram ett par ljusa jeans som jag köpte för säkert 3 år sedan men som jag knappt använt. Anledning?? Jo, jag fick tillslut knappt på mig byxorna! Fick typ åma i mig i dem för att sen sätta ett gummiband i knapphållet. Jag tog fram byxorna och tänkte att jag kan ju lika gärna testa dem.. Märkte redan när jag trätt på byxan på ena benet att det kändes något större. Sen gick byxan på helt utan problem! Det är förstora i benen, men passar bra i midjan. Så det känns verkligen svinbra! Hade byxorna på jobbet idag, men kommer nog inte att anväda dem något mer, de blev rätt sladdriga efter en dags användning, haha!

Före och efterbild på jeansen


Kommentarer
Postat av: Sara

Du var superfin innan också, lika söt som nu. Men jag vet känslan av att ta på sig nåt som tidigare varit för litet och obekvämt, och så är det plötsligt för stort!



Ha en fortsatt bra dag.



Kram Sara

2009-11-18 @ 12:38:16
Postat av: Matilda

Kul när man ser resultat! Efter ett tag blir det dags att uppdatera garderoben, är alltid kul när man gör det som belöning ;)

2009-11-18 @ 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0