Skitväxel!

Det brukar ta mig ca 20 minuter att ta mig hem efter att jag slutat idag kom jag inte hem förrens efter 14.00.
 Idag har vår växel och våra telefoner haft tuppjuck! Eller dom fick tuppjuck strax innan växeln skulle stänga! Telefonerna hade ingen mottagning och växeln vägrade att stänga ner! Trots att vi har en inställning som säger att dag före röd dag så ska den stänga klockan 13.00!

Först nu, 1,5 timmar efter att jag ringt till supporten och dom säger att dom ska återkomma asap får jag hjälp. Eller hjälp och hjälp, jag och kollega fixade så att växeln stängde sig. Killen på supporten sa att det skulle vara bra om jag ringde direkt till dom när problemet upstod! Jävla pucko, det var ju det jag gjorde, men då var det ingen som ville hjälpa, utan dom ringe upp först 1,5 timmar senare!

Sen kunde han heller inte säga vad problemet var, det såg rätt ut sa han. Men något måste ju vara fel om växeln inte vill stänga ner?? TRE och deras Switchväxel kan ta sig!

Så, nu har jag fått spy lite galla över TRE så nu känns det genast lite bättre :)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Förklarar varför jag inte kom fram till Sanna M idag på ditt jobb när jag försökte ringa. :) (jobbar som bilförsäljare)

2009-05-20 @ 18:40:22
Postat av: Johanna svarar

Kan ha varit växeln som spökade när du ringde, men sen jobbade Sanna inte idag heller :) Kul att bilförsäljaren Stefan kan gå in här och få en förklaring till varför han inte får tag på Sanna ;p

2009-05-20 @ 18:57:20
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Stefan

Vi får testa på måndag igen då.

Lovar att presentera mig om jag hamnar i växeln nästa gång då. :)

Hittills har jag bara hört din telefonsvarare som gått in om det har varit upptaget.

Gissa om jag blev paff när jag hörde att det var DU på telsvararen...efter att ha följt din grymt suveräna blogg hela tiden.

En heder till dig...för din blogg är den ena jag har läst. :)

2009-05-21 @ 03:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0