Obehagligt

Ingen har väl missat det mordförsök på en 16-årig tjej i UpplandsVäsby? Jag hade ingen aning om att detta hänt förrens en kollega kom fram till mig strax efter 16-tiden och bad mig gå en omväg hem och ta det försiktigt. Då berättade hon att tjejen hade hittats vid den busshållsplats som jag dagligen går förbi till och från jobbet. Idag fick jag till och reda på att killen som gjort det bara bor ett stenkast ifrån oss. Så jäkla obehagligt!

Det var ganska tur att jag fick skjuts av en kollega till Stinsen för annars hade jag fått problem med att ta mig hem eftersom att det var avspärrat överallt! Jag fick vända med cykeln imorse för att min vanliga cykelväg via skogen (som tjejen sprang efter att hon blivit stucken) var avspärrad. Jag och Patric kom hem från Stinsen strax innan klockan 20 och då fick vi ta en omväg för att kunna ta oss hem, fick även reda på att polisen grep killen strax innan vi kom hem.. Jag känner inte killen alls, men jag har kollegor som vet vem han är. Tycker bara att det känns så olustigt att det hänt precis i det villaområde vi bor i... Jag går förbi det huset varje dag.. U s c h !

Skogsvägen jag brukar gå till jobbet..



Kommentarer
Postat av: julia

Usch va obehagligt... Trots att m,an hör om sånt på tv:n och läser i tidningen så tror man aldrig att de händer en själv eller nån i närheten....

Hoppas du får en bra dag.

Kramar

2009-05-27 @ 06:58:56
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Milla

Men fy vad otäckt! Läste om det i tidningen.. Hoppas du får en bra dag :) Kram

2009-05-27 @ 08:34:17
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: erika

ÅÅ FYY!!! akta dig johannna för guds skull! glöm aldrig mobilen kram

2009-05-27 @ 10:49:58
Postat av: Anna-Maria

Fy vad obehagligt! Inte kul när sånt man annars bara läser om i tidningen kommer så nära inpå en!

Kram!

2009-05-27 @ 11:31:14
URL: http://www.skruttan.net
Postat av: Kamilla Nyström

Ahh va hemskt! Det är sånt man inte vill tänka på och som kan kullkasta ens trygghet! var rädd om dig!

kram K

2009-05-27 @ 14:33:27
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0