Mot Solö

Helgen kommer att spenderas på Solö tillsammans med svärföräldrarna! Ska bli jättehärligt att få komma iväg med tanke på hur veckan har varit.. Behöver få vara vid havet och andas lite frisk luft, basta och sola.. Det är riktigt välbehövligt!

Nu väntar jag bara på att min kärlek ska komma hem så åker vi sen ♥
Hoppas att ni får en underbar kväll och helg! Förresten, ska ni se Eurovision finalen?? Känner mig inte allt för manad själv, men tror att svärföräldrarna vill se den :)

Förresten.. Snart är det studenttider :)

Kommentarer
Postat av: erika

studenttider e glada tider!! min halvsyrra tar studenten år de blir kul!! dessutom i min gamla gymnasie. så då blir kul o koma dit som mamma o uppleva det från en annan vinkel hehe blir nog ingen flakåkning

2009-05-16 @ 10:52:20
Postat av: Kajsa

Hej!

Hoppas helgen var bättre än den jobbiga veckan innan. Jag såg eurovision och min favoritlåt vann för en gångs skull :)



Hoppas du får en bättre vecka denna veckan!



Kram

2009-05-18 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0