Mera mat och bak!

Som ni kanske redan har förstått så tycker jag att det är grymt roligt att laga mat och baka.  Idag har jag varit en riktig duktig "fru" åt min sambo. Han har fått nybakat bröd, jag har bakat brownie, sytt igen ett hål i hans chinos och fixat hålet i Milos väska. Så nu kan Milo äntligen börja använda väskan och ha lite tyngd i den, så får han arbeta lite mer : )

Bröd med bland annat fänkål och filmjölk.. M m m m m




G r y y y m t  gott bröd.. Saftigt till tusen


Hålet i Milos väska. Trodde jag skulle kunna sy det med symaskinen vi lånade från mamma, men nej, fick sy allt för hand, så förhoppningsvis håller det ett tag till i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0