Härliga fredag, eller?

Oj vad roligt det är att gå upp på morgonen när sambon ligger kvar i sängen! Igårkväll sa han till och med att han skulle gå upp samtidigt som mig, men det tror jag vi båda visste att han inte skulle göra :)

Är vädret fint idag så kommer han och lunchar med mig nere i Infra, då tar han med sig Milo så kan vi sitta ute på någon bänk och käka tillsammans..

Efter jobbet åker vi direkt till landet (mitt landställe den här gången). Mamma, pappa och lillebror Mattias och hans tjej Emma är redan där. Eventuellt får vi med oss Nannas hund Kita oxå, så då har vi tre bushundar lekandes :)


Vet förresten inte om jag har visat en bild på håret? Vet att det var ganska länge sen? Hur som, nu är det ju färgat så nu har det lite koppar-aktiga nyanser i sig. Är faktiskt nöjd med färgen.. Trots att den är helt tvärtemot vad jag brukar ha. Eller innan jag tappade håret vill säga..

Photo Booth är bra på det sättet, det är en snäll kamera som inte visar allt för mycket. Jag är nere i en sådan utseende svacka och både självförtroende och självkänsla är nerkörda i botten. Så photo booth är super, den visar inte upp alla små skavanker. Man ser inte mina ögonfransar är olika långa eller att jag är torr runt ögonen (pga tappade ögonfransar).

Nej, nu är det dags att lägga sig i sängen och mysa med Patric innan det är dags att gå till jobbet! :) Ha en underbar fredag, och helg!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!

Jag tycker du ser fin ut. Håret har ju vuxit en bra bit nu :) Hoppas ni får en jättemysig helg!



Förresten känns det som att man är den enda som jobbar idag...de flesta verkar vara lediga...men snart är det helg för oss med!



Kramar

2009-05-22 @ 09:05:39
Postat av: julia

Snygg hårfärg hörru! Riktigt nice, ha en kanonhelg nu!

2009-05-22 @ 10:07:13
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar :

Kajsa - tack så mycket! Visst har det växt en hel del, men jag har klippt mig 4 gånger redan för att det ska forstätta se någorlunda ut.. Men mitt på hubudet är håret säkert en dm :D



Ha en underbart härlig helg vännen!

2009-05-22 @ 10:15:06
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Belinda

Du blev riktigt fin i den där färgen!

Jag själv älskar att färga och ändra min frisyr lite då och då ;)

Om du vill ha ett tips på en jättefin lite kortare frisyr, spana in Carina Berg i "Berg flyttar in" på tv 4 :)

Hoppas du får en toppenbra helg!

2009-05-22 @ 10:18:26
Postat av: Milla

Du är jättefin i håret! Hoppas ni får en riktigt mysig helg på landet! Kram

2009-05-22 @ 10:27:17
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar :

Belinda - Jag tycker oxå om att trixa med håret. tidigare, när jag hade långt så ändrade jag ständigt färg på håret, oftast var jag blond men jag har varit brunett 2 gånger :) sen så har jag alltid slingat håret i olika nyanser! Det är såå roligt ju! :D Kommer nog uppskatta att göra det med mitt hår om ett år kanske :)



Ska absolut spana in Carina Berg och se hur hon ser ut!



Trevlig helg!

2009-05-22 @ 10:40:10
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Kamilla Nyström

Jag tycker du är jättefin i håret! Och blir så sugen ,, jag vill oxå ha hår! NU !

ha en trevlig helg

kram Kamilla

2009-05-22 @ 12:05:52
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: erika

du är jättefin kram

2009-05-22 @ 12:40:31
Postat av: elisabeth

Ha det sä kul i helgen Jag tycker att du är riktigt snygg i håret Ha det kramiz Fizabeth

2009-05-22 @ 19:17:25
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du är så fin så i håret! Det klär dig verkligen! Förresten, borde det inte vara dags för ett nytt läkarbesök snart?

2009-05-25 @ 12:13:36
Postat av: Carola

Always beautiful :)

2009-05-26 @ 10:32:57
URL: http://englainnan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0